Powered By Blogger

Wednesday 28 September 2011

ANDA DAN SAYA

Ada kebakaran yang bermula di dalam hati saya, mencapai padang yang hangat dan ia membawa saya keluar dari kegelapan. Akhir sekali, saya boleh melihat anda dengan jelas,
Teruskan...dan saya akan keluar dan saya akan meletakkan kapal anda yang terdedah,
Lihat bagaimana saya akan meninggalkan dengan sehelai setiap anda, Jangan memandang rendah perkara-perkara yang akan saya lakukan.
Ada kebakaran yang bermula di dalam hati saya, mencapai padang demam dan ia membawa saya keluar dari kegelapan. Parut kasih sayang anda mengingatkan saya tentang sesuatu, dan terus saya berfikir bahawa kita hampir mempunyai segala-galanya.
Parut kasih sayang anda juga membuatkan mereka meninggalkan saya sesak nafas dan tidak boleh membantu perasaan saya.

Kita boleh mempunyai segala-galanya, Kita juga boleh jatuh dan terus jatuh. Walaupun anda boleh mengalahkan saya, tapi ingat saya tidak pernah berputus asa, sehingga anda berfikir hingga terbakar kepala memikirkannya. Buangkan jiwa anda melalui setiap  pintu yang terbuka, menghitung berkat-berkat anda untuk mencari apa yang anda cari, saya akan menukar kesedihan saya kepada benda yang lebih berharga dan anda akan membayarnya dalam bentuk benda dan meraihkannya.





No comments:

Post a Comment